måndag 13 november 2017

Sammanfattning vecka 45

Veckan för mig börjar alltid med en sammanfattning av föregående vecka, och nu är det då dags att sammanfatta vecka 45. Veckan gick väl inte riktigt så bra som jag hade hoppats, delvis beroende på att fiberuppkopplandet pågick hela veckan, delvis pga mitt avslut som ännu inte är riktigt klart (ska printa ut de sista papprena idag och skicka iväg sen är det nästan bara arkivering kvar innan allt är klart). Så koncentrationen var det lite si och så med under veckan, som tur 'är så blev helgen i alla fall lugn och då fick jag lite mer läst. Recensionsskrivandet var det värre med, när man har mycket annat att fundera på så försvinner inspirationen och då är det nästan omöjligt att få ihop en vettig recension, men det ska nog lösa sig också.



Jag läste ut två böcker

Dödlig kod av Mark Greaney
När äventyret väntar av Sofia Fritzson


Fick ihop tre recensioner

Jägaren - Kamilla Oresvärd
En röd hjältinnas död - Qiu Xiaolong
Grace - Anthony Doerr


Förra veckan var det lugnt med bokpaket i brevlådan så det dök bara upp en bok

Purebred: Herrefolket av Lisa Hågensen

Nu hoppas jag att vecka 46 ska bli bättre och det borde den bli - jag börjar ju bli klar med allt det som distraherat mig de senaste veckorna. Just nu känns det som att bara jag blir klar så är jag sen fri som fågeln att hålla på med sådant jag gillar, dvs läsa och blogga. Och när det gäller fiberkopplingen börjar allt bli klart (det är bara telefonin kvar) nu så då borde det inte bli några avbrott pga det heller. Positivt är också att jag nog bör få rejält med egentid den här veckan och kan då komma ikapp lite med både läsande och bloggande.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar