måndag 20 november 2017

Sammanfattning vecka 46

Jag kan inte påstå att vecka 46 gick toppenbra men den var i alla fall bättre än vecka 45. Jag hade fortfarande tankarna lite på annat håll och därmed emellanåt svårt att koncentrera mig, men idag gick brevet iväg och eftersom jag just nu inte kan göra annat än att vänta på papprena i retur så kan jag helt ägna mig åt läsande och bloggande den här veckan.
Recensionsskrivandet gick också bättre och det var faktiskt bara en recension som jag inte skrev färdigt. Alltså är jag faktiskt väldigt nöjd med min prestation på den fronten. Nu gäller det bara att hålla den farten fortsättningsvis också.



Under vecka 46 läste jag klart 2 böcker

De hängda hundarna av Jens Henrik Jensen (recension idag)
Mot den glittrande snön vid världens ände av Eowyn Ivey (recension den här veckan


Jag publicerade 4 recensioner

Synd - Robert Warholm
De sju systrarna - Lucinda Riley
Dödlig kod - Mark Greaney
När äventyret väntar - Sofia Fritzson

Det dök också upp några bokpaket

Storstadskärlek av Lina Forss
Och eld föll från himlen av Jan Davilén
Dit längtan tar en av Theréze Ingmarson
Arvssynden av Lars Inge Ström


Jag är ganska nöjd med resultatet av vecka 46 men själv klart hoppas jag att det går ännu bättre under vecka 47. Faktiskt så tror jag att det kommer att göra det eftersom en del saker som stört koncentrationen nu är ur vägen och under speciellt första delen av veckan bör jag ha rätt så bra med lästid. Hur det sen går under andra halvan återstår att se för då har jag en del annat att uträtta igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar