söndag 5 november 2017

Veckoplanering vecka 45

Under vecka 45 borde jag egentligen ha gott om tid för läsning och bloggande, men... just nu håller fibret på att kopplas in och allt annat kring det fixas så det kan bli lite "driftstörningar" innan allt är klart. TV-boxen kommer månd alt tisdag, onsdag ska mitt nya larm installeras osv osv. Och jag har fortfarande lite administrativt att hålla på med för att avsluta förra kapitlet i mitt liv, så det känns som att det är lite osäkert hur mycket tid jag får över egentligen.

Jag får alltså planera lite i blindo och sen bara hålla tummarna att allt ska gå bra.

Det jag tänkt läsa är






Dödlig kod av Mark Greaney













När äventyret väntar av Sofia Fritzson












De hängda hundarna av Jens Henrik Jensen











Mot den glittrande snön vid världens ände av Eowyn Ivey












Vad ska du läsa under kommande vecka?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar