fredag 15 december 2017

Helgläsning vecka 50

Den här helgen kommer att bli en lugn helg har vi tänkt oss. Lite städning och tvätt och en massa läsning (och förhoppningsvis lite målning också för mig). Och så ska det bli storkok av kalops, så vi får färdiga middagar in i frysen. Från början var det också tänkt att bror min skulle komma över den här helgen, men den planen fick vi skrota pga hans jobb. Han får istället se fram emot nästa helg då han ska hit för att fira jul hos oss.
Alltså lär jag få gott om lästid den här helgen och då har jag tänkt mig att läsa









Kicktorsken av Alexander Salzberger













Och eld föll från himlen av Jan Davilén









Skulle jag hinna lite mer så blir jag jätteglad, men det räcker nog med de här tv också.



Vad ska du läsa i helgen?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar