måndag 4 december 2017

Sammanfattning/Utvärdering vecka 48

Dags att summera förra veckan, vecka 48. Jag hade absolut inga problem med läsningen, precis som vanligt. Läslusten håller i sig och så länge jag inte har alltför mycket annat som måste göras så går allt bra. Recensionsskrivandet däremot var det mycket sämre med. Jag kom igång lite smått i början på veckan men sen tog det bara stopp, det blev helt plötsligt totalt omöjligt att få ner en enda rad. Jag började ett antal gånger, men efter de första raderna så blev det bara helt blankt i hjärnan och då var det lika bra att låta bli.  Men, trots att recensionsskrivandet inte riktigt gick så bra som jag hade önskat så är jag ändå rätt så nöjd med veckan.


Jag läste ut 4 böcker

Fjärran länder, fjärran hav av Joan Dial  (recension den här veckan)
Herrefolket av Lisa Hågensen (recension den här veckan)
Nattviol av Niklas Leavy (recension den här veckan)
Dit längtan tar en av Theréze Ingmarson (recension den här veckan)

Recensioner lyckades jag bara skriva 3 (titeln är länkad till recensionen och där finns mer info om boken)

Mot den glittrande snön vid världens ände - Eowyn Ivey
KUM - Henrik Tord
Sjusiffrigt - Anna Karolina

Och så kom det ett enda bokpaket

Drakviskaren av Lovisa Wistrand

Än så länge ser det ut som att jag får gott om lästid under vecka 49 och jag hoppas att jag kommer igång nu med recensionsskrivandet också. Med lite tur så blir nog den här veckan mycket bättre än förra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar