måndag 5 februari 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 05

Under vecka 5 började allt flyta på riktigt ordentligt, och ju bättre allt flyter desto bättre mår jag och har energi och lust att hålla på med saker och ting. Och så måste jag också säga att min nya checklista har gjort underverk! Nu när jag undan för undan prickar av min lista varje dag blir allting gjort utan att jg behöver stressa och jag glömmer inte bort en massa.

Jag tror och hoppas att allt fortsätter att flyta på lika bra och det vore nog märkligt om det inte gjorde det med tanke på att jag nu är i kapp med allt.

Under vecka 5

läste jag klart 3 böcker

Saffransköket av Yasmin Crowther (redan recenserat, se nedan)
Artemis av Andy Weir (recension den här veckan)
Livet blir aldrig som man tänkt av Anethe Bergendahl (recension den här veckan)


skrev 3 recensioner

Innan snön faller - Helena Kubicek Boye 
De ursprungliga - Cecilia Larsson Kostenius 
Saffransköket - Yasmin Crowther 

fick jag 2 rec.ex

Triptyk av Karin Slaughter
Grejen med kärlek av Julie James

Och jag köpte inga böcker den här veckan heller. Nu när bokrean närmar sig så är det ännu lättare att hålla sig från bokinköp. Finns ingen anledning att köpa nu, det får vänta till rean istället.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar