måndag 26 februari 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 08

Vad ska man säga om vecka 08? Läsningen fungerade inte speciellt bra av någon anledning. Ingen dag under veckan var speciellt bra, men helgen var verkligen en katastrof. Lördagen var sådär, men söndagen bara försvann eftersom jag sov största delen av dagen.Jag vet faktiskt inte varför jag var så otroligt trött, men numera vet jag att när jag är så trött så är det lika bra att ge efter och sova istället för att tvinga mig att vara aktiv. Så jag sov...
Recensionsskrivandet gick bättre, faktiskt t o m riktigt bra, så jag har hållit mig i fas ett bra tag nu. Nu hoppas jag att läsandet går bättre under vecka 9 och att jag lyckas skriva recensioner i samma takt som förra veckan.


Under vecka 8 hann jag med att

läsa klart 2 böcker

Maestro av Geir Tangen (recension den här veckan)
Bränd himmel av Gilly Macmillan (recension den här veckan)


skriva 4 recensioner

Grannen from hell - Carina Aynsley 
Jag är Fiona som dödar - Urban Johansson 
Destination Chile - Katy Colins 
Den sista fristaden - Tracy Chevalier 

Det dök upp 4 böcker i brevlådan

Maestro av Geir Tangen
Snö av Jakob Mjöbring
Is av Jakob Mjöbring
Hjärtat fullt utav dig av Aliya Dahlgren

Jag köpte inga böcker, men snart kommer de första bokreaböckerna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar