måndag 19 februari 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 7

Vecka 7 var riktigt, riktigt bra! Läslusten blommade och det gick undan med läsningen. Jag hade inte heller några problem med att skriva recensioner utan lyckades faktiskt riktigt bra med att hålla jämna steg och inte låta högarna växa.  Men i och med att jag var så koncentrerad på läsningen så var det en del annat som jag faktiskt fullt medvetet ignorerade. Det blir nog tid så småningom att göra även det som inte hunnits med nu. Under vecka 8 kommer jag ha lite annat att göra också, men jag hoppas att det här flytet fortsätter för då lär jag hinna läsa ganska mycket ändå.

Under vecka 7 hann jag med att

Läsa 7 böcker

Den blå färgen av Tracy Chevalier (redan recenserad, se nedan)
Skuggvinter av Louise Baugärtner (redan recenserad, se nedan)
Grannen from hell av Carina Aynsley (recension den här veckan)
Jag är Fiona som dödar av Urban Johansson (recension den här veckan)
Destination Chile av Katy Colins (recension den här veckan)
Den sista fristaden av Tracy Chevalier (recension den här veckan)
Svart skugga av Ida Axelsson (recension den här veckan)

Skriva 5 recensioner

En modern familj - Helga Flatland
Triptyk - Karin Slaughter 
Grejen med kärlek - Julie James 
Den blå färgen - Tracy Chevalier 
Skuggvinter - Louise Baumgärtner 

Det dök upp 5 böcker i brevlådan

Grannen from hell av Carina Aynsley
Glasslottet av Jeannette Walls
Jag är Fiona som dödar av Urban Johansson
Destination Chile av Katy Colins
Svart skugga av Ida Axelsson


Jag köpte inga böcker men nu är bokrean nära så jag förbeställde ett antal böcker. Jag ska försöka att inte köpa alltför många böcker på rean men jag vet att jag har svårt att hålla mig när det väl är dags. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar