fredag 16 mars 2018

Helgläsning vecka 11

Idag var vi på rea-på-rean och det har vi tänkt oss ska bli enda utflykten den här helgen.  Maken har att göra i vedbon och jag fortsätter min arkivering och så är det det vanliga med att städa och dona hemma. Resten av helgen blir det vila och att fixa hemma.

Vi bör alltså hinna med att läsa en hel del, eller rättare sagt, jag hoppas vi får ordentligt med lästid och hinner läsa en hel del. Det är bara att hålla tummarna att ingenting oförutsett inträffar.

Det jag tänkt att läsa den här helgen är






Hotelldirektören av Rose Tillberg Mattsson
Läser jag just nu










När Madonnan återvände till San Veronica av Ingvar Hellsing Lundqvist













München av Robert Harris











Vad ska du läsa i helgen?
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar