måndag 23 april 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 16

Jag hade verkligen fullt upp den här helgen så jag hann inte läsa nästan nånting, men annars gick vecka 16 faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. Läslusten var på topp och jag hann med att läsa en hel del och bäst av allt, jag hann med att recensera en hel del böcker. Hade jag inte haft så mycket annat för mig under helgen hade jag hunnit med ännu mer, men ibland är det ju trevligt att hålla på med annat också än bara läsning och bloggande.

Det jag jag gjorde under förra veckan var




Jag läste 4 böcker

Bödlarna i Tyburn av Tony Parsons (redan recenserad, se nedan)
Gobi: den sanna historien om en liten hunds långa resa av Dion Leonard (recension den här veckan)
Ryssar är såna som gillar björkar av Olga Grjasnowa (recension den här veckan)
Psykologen av Martin Falkman (recension den här veckan)


Jag skrev 5 recensioner

Bortom portalen II - Oskar Källner m.fl.
Den sista Mrs Parrish - Liv Constantine 
Drottning Elizabeth: en biografi - Sarah Bradford 
Eldsystrar - Susanne Boll
Bödlarna i Tyburn - Tony Parsons 

Det dök upp 1 rec.ex i brevlådan

I egna händer av Cecilia Sahlström

Jag köpte 0 böcker. Hurra!!!

Jag är riktigt stolt över mig själv för hur bra veckan gick, speciellt med tanke på att allt det där gjordes under bara 5 dagar eftersom två av veckan dagar (helgen) gick bort till annat. Nu är det bara att hålla tummarna att jag orkar hålla upp farten under vecka 17 också.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar