måndag 7 maj 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 18

Jag har kommit underfund med att ju bättre jag mår, desto bättre går det med läsandet och bloggandet. De senaste veckorna har allt bara flutit på helt utan ansträngning och det känns jätteskönt. Visserligen hann jag inte läsa lika mycket förra veckan som under tidigare veckor, men det berodde mycket på att maken var hemma mer än vanligt och så gick ett par dagar bort när vi var tvungna att ta itu med annat. En av böckerna jag läste var ju också en riktig tegelsten så den tog sin lilla tid att läsa och då blev det inte lika många böcker till antalet trots att sidantalet nog höll sig till det vanliga


Det som hände under vecka 18 var

Jag läste ut 3 böcker

Den frusna elden av Jens Henrik Jensen (recension troligtvis idag)
Damen som köpte en buss och bara drog av Judy Leigh (recension den här veckan)
Albanens arv av Rolf Rådén (recension den här veckan)

Jag skrev om 5 böcker (titeln är länkad till recensionen)

Slaktaren - Gabriella Ullberg Westin 
Ensamma tillsammans - Jörgen Löwenfeldt 
I egna händer - Cecilia Sahlström 
Raya - Henrik Johansson 
Den frusna trädgården - Kristin Hannah 

Det fanns 1 bokpaket i brevlådan

Tystnaden av Dean Koontz

Jag köpte 0 böcker

Det här resultatet är jag riktigt glad över och nu är det bara att hoppas att flytet håller i sig under vecka 19 också.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar